با تشکر از شما برای کلیک کردن.
اول از همه به خاطر استفاده از صدای مصنوعی عذرخواهی می کنم چون صدایم خوب نیست.
فایل های Midi با شروع از درس های بعدی ارائه خواهد شد.
فایل های میدی در برنامه پیانو رایگان، Synthecia در دسترس هستند.
در حین تماشای یوتیوب، اگر با من تمرین کنید بسیار مفید است.
مطالعه سخت پیانو، چرا از وسط دست بکشی؟
به این دلیل است که شما مطالعه نظریه را به طور جداگانه و تمرین پیانو به طور جداگانه انجام داده باشید.
مطالعه تئوری را نمی توان در تمرین پیانو به کار برد،
وقتي پيانو تمرين ميکني، نظريه رو نميدوني...
در این ویدئو، شما این نظریه را در تمرین پیانو اعمال می کنید.
من آن را سازماندهی به طوری که شما می توانید تئوری مطالعه در حالی که تمرین پیانو.
این می تواند از مبتدی استفاده می شود, کودکان به دانشجویان کالج رشته در پیانو.
این ویدئو در ابتدا به صورت کره ای ساخته شد.
و من آن را با استفاده از Google Translate به زبان شما ترجمه کردم.
اگر ترجمه نادرست است، لطفا به زیرنویس انگلیسی زیر مراجعه کنید.
و اگر سند ورد پیوست شده (فایل زیرنویس) را ویرایش کنید و از طریق ایمیل برای من ارسال کنید،
شما می توانید درس های کاملا ترجمه شده از درس های بعدی را ببینید. لطفا به من کمک کنید. سپاسگزارم.
64 کاز جاز: تئوری و تمرین برای مبتدیان. راهنمای خواندن 00
بارگیری فایل زیرنویس: https://blog.kakaocdn.net/dn/TMXRl/btrcrN9zgby/hZuYtl9gmMB5ue4uHtvDt1/tfile.doc
ایمیل: leekim2114@gmail.com
مطالعه و تمرین امروز است.
0-1. مقیاس اصلی C.
0-2. آکورد دیاتونیک در مقیاس C ماژور.
0-3. C Major Diatonic Triads آکورد.
0-4. C Major Diatonic 7 آکورد.
1-1. ⅠM7 = CM7 = C Ionian مقیاس حالت.
1-2. ⅠM7 = CM7 آکورد تن & درجه مقیاس.
1-3. ⅠM7 = CM7 یادداشت تنش و اجتناب.
1-4. ⅠM7 = CM7 فاصله.
2-1. ⅱm7 =Dm7 = D Dorian مقیاس حالت.
2-2. ⅱm7 =Dm7 آکورد تن & درجه مقیاس.
2-3. ⅱm7 =Dm7 یادداشت تنش و اجتناب.
2-4. ⅱm7 =Dm7 فاصله.
3-1. ⅲm7=Em7 = E Phrygian مقیاس حالت.
3-2. ⅲm7=Em7 آکورد تن & درجه مقیاس.
3-3. ⅲm7=Em7 یادداشت تنش و اجتناب.
3-4. ⅲm7=Em7 فاصله.
4-1. ⅣM7 =FM7 = F Lydian مقیاس حالت.
4-2. ⅣM7 =FM7 آکورد تن & درجه مقیاس.
4-3. ⅣM7 =FM7 یادداشت تنش و اجتناب.
4-4. ⅣM7 =FM7 فاصله.
5-1. Ⅴ7 = G7 = G Mixolydian مقیاس حالت.
5-2. Ⅴ7 = G7 آکورد تن & درجه مقیاس.
5-3. Ⅴ7 = G7 یادداشت تنش و اجتناب.
5-4. V7 = G7 فاصله.
6-1. ⅵm7 = Am7 = A Aeolian مقیاس حالت.
6-2. ⅵm7 = Am7 آکورد تن & درجه مقیاس.
6-3. ⅵm7 = Am7 یادداشت تنش و اجتناب.
6-4. ⅵm7 = Am7 فاصله.
7-1. ⅶm7(b5) = Bm7(b5) = B Locrian مقیاس حالت.
7-2. ⅶm7(b5) = Bm7(b5) آکورد تن & درجه مقیاس.
7-3. ⅶm7(b5) = Bm7(b5) یادداشت تنش و اجتناب.
7-4. ⅶm7(b5) = Bm7(b5) فاصله.
8-1. C Major Diatonic 7 آکورد. صعودی هر دو دست ورزش کنید.
8-2. C Major Diatonic 7 آکورد. نزولی. هر دو دست ورزش کنید.
9-1. Two Five One = ⅱm7-Ⅴ7-ⅠM7 پیشرفت های وتر.
هر دو دست چهار تمرین.
10-1. دست راست: ⅱm7-Ⅴ7-ⅠM7 پیشرفت های وتر.
آکورد تن تمرین انفرادی.
10-2. دست چپ:
تمرین باس پیاده روی با استفاده از نت های 1 و 5.
این نظمی است که شما یاد خواهید گرفت.
1. مقیاس اصلی (12 کلید) → مطابق The Circle of 5ths.
01. C کلید اصلی→ 02. F کلید اصلی→ 03. Bb کلید اصلی→
04. Eb کلید اصلی→ 05. Ab کلید اصلی→ 06. Db کلید اصلی→
07. Gb کلید اصلی→ 08. B کلید اصلی→ 09. E کلید اصلی→
10. A کلید اصلی → 11. D کلید اصلی → 12. G کلید اصلی.
2. مقیاس جزئی طبیعی (12 کلید) → مطابق The Circle of 5ths.
01. Am کلید کوچک طبیعی→ 02. Dm کلید کوچک طبیعی→
03. Gm کلید کوچک طبیعی→ 04. Cm کلید کوچک طبیعی→
05. Fm کلید کوچک طبیعی→ 06. Bbm کلید کوچک طبیعی→
07. Ebm کلید کوچک طبیعی→ 08. G#m کلید کوچک طبیعی→
09. C#m کلید کوچک طبیعی→ 10. F#m کلید کوچک طبیعی →
11. Bm کلید کوچک طبیعی → 12. Em کلید کوچک طبیعی.
3. مقیاس کوچک هارمونیک (12 کلید) → مطابق The Circle of 5ths.
01. Am کلید کوچک هارمونیک→ 02. Dm کلید کوچک هارمونیک→
03. Gm کلید کوچک هارمونیک→ 04. Cm کلید کوچک هارمونیک→
05. Fm کلید کوچک هارمونیک→ 06. Bbm کلید کوچک هارمونیک→
07. Ebm کلید کوچک هارمونیک→ 08. G#m کلید کوچک هارمونیک→
09. C#m کلید کوچک هارمونیک→ 10. F#m کلید کوچک هارمونیک →
11. Bm کلید کوچک هارمونیک → 12. Em کلید کوچک هارمونیک.
4. مقیاس جزئی ملودیک. 12 کلید. صعودی. → مطابق The Circle of 5ths.
01. AmM7. صعودی. کلید ملودیک مینور→ 02. DmM7. صعودی. کلید ملودیک مینور→
03. GmM7. صعودی. کلید ملودیک مینور→ 04. CmM7. صعودی. کلید ملودیک مینور→
05. FmM7. صعودی. کلید ملودیک مینور→ 06. BbmM7. صعودی. کلید ملودیک مینور→
07. EbmM7. صعودی. کلید ملودیک مینور→ 08. G#mM7. صعودی. کلید ملودیک مینور→
09. C#mM7. صعودی. کلید ملودیک مینور→ 10. F#mM7. صعودی. کلید ملودیک مینور →
11. BmM7. صعودی. کلید ملودیک مینور → 12. EmM7. صعودی. کلید ملودیک مینور.
4. مقیاس جزئی ملودیک. 12 کلید نزولی. → مطابق The Circle of 5ths.
01. Am. نزولی. کلید ملودیک مینور→ 02. Dm. نزولی. کلید ملودیک مینور→
03. Gm. نزولی. کلید ملودیک مینور→ 04. Cm. نزولی. کلید ملودیک مینور→
05. Fm. نزولی. کلید ملودیک مینور→ 06. Bbm. نزولی. کلید ملودیک مینور→
07. Ebm. نزولی. کلید ملودیک مینور→ 08. G#m. نزولی. کلید ملودیک مینور→
09. C#m. نزولی. کلید ملودیک مینور→ 10. F#m. نزولی. کلید ملودیک مینور →
11. Bm. نزولی. کلید ملودیک مینور → 12. Em. نزولی. کلید ملودیک مینور.
5. مقیاس جاز جزئی (12 کلید) → مطابق The Circle of 5ths.
01. AmM7 کلید جاز مینور → 02. DmM7 کلید جاز مینور →
03. GmM7 کلید جاز مینور → 04. CmM7 کلید جاز مینور →
05. FmM7 کلید جاز مینور → 06. BbmM7 کلید جاز مینور →
07. EbmM7 کلید جاز مینور→ 08. G#mM7 کلید جاز مینور→
09. C#mM7 کلید جاز مینور→ 10. F#mM7 کلید جاز مینور →
11. BmM7 کلید جاز مینور → 12. EmM7 کلید جاز مینور.
مقیاس اصلی C
آکورد دیاتونیک
مقیاس حالت یونی
آکورد تن
از یادداشت اجتناب کنید
تنش
فاصله
مقیاس حالت دوریان
مقیاس حالت فریژی
مقیاس حالت لیدین
مقیاس حالت Mixolydian
مقیاس حالت بادی
مقیاس حالت محلی
دو پنج یک
ⅱm7-Ⅴ7-ⅠM7
پیاده روی باس
دایره 5 ها
مقیاس عمده
مقیاس جزئی طبیعی
مقیاس کوچک هارمونیک
مقیاس کوچک ملودیک
مقیاس جاز جزئی
yt:cc=on