본문 바로가기

64:فارسی→페르시아어

64 کاز جاز: تئوری و تمرین برای مبتدیان. راهنمای خواندن 00

SMALL

64페르시아어x++왼쪽.doc
0.07MB

 

با تشکر از شما برای کلیک کردن.

اول از همه به خاطر استفاده از صدای مصنوعی عذرخواهی می کنم چون صدایم خوب نیست.

فایل های Midi با شروع از درس های بعدی ارائه خواهد شد.

فایل های میدی در برنامه پیانو رایگان، Synthecia در دسترس هستند.

در حین تماشای یوتیوب، اگر با من تمرین کنید بسیار مفید است.

 

مطالعه سخت پیانو، چرا از وسط دست بکشی؟

به این دلیل است که شما مطالعه نظریه را به طور جداگانه و تمرین پیانو به طور جداگانه انجام داده باشید.

مطالعه تئوری را نمی توان در تمرین پیانو به کار برد،

وقتي پيانو تمرين ميکني، نظريه رو نميدوني...

 

در این ویدئو، شما این نظریه را در تمرین پیانو اعمال می کنید.

من آن را سازماندهی به طوری که شما می توانید تئوری مطالعه در حالی که تمرین پیانو.

این می تواند از مبتدی استفاده می شود, کودکان به دانشجویان کالج رشته در پیانو.

این ویدئو در ابتدا به صورت کره ای ساخته شد.

 

و من آن را با استفاده از Google Translate به زبان شما ترجمه کردم.

اگر ترجمه نادرست است، لطفا به زیرنویس انگلیسی زیر مراجعه کنید.

و اگر سند ورد پیوست شده (فایل زیرنویس) را ویرایش کنید و از طریق ایمیل برای من ارسال کنید،

شما می توانید درس های کاملا ترجمه شده از درس های بعدی را ببینید. لطفا به من کمک کنید. سپاسگزارم.

 

64 کاز جاز: تئوری و تمرین برای مبتدیان. راهنمای خواندن 00

 

بارگیری فایل زیرنویس: https://blog.kakaocdn.net/dn/TMXRl/btrcrN9zgby/hZuYtl9gmMB5ue4uHtvDt1/tfile.doc

 

ایمیل: leekim2114@gmail.com

 

مطالعه و تمرین امروز است.

0-1. مقیاس اصلی C.

0-2. آکورد دیاتونیک در مقیاس C ماژور.

0-3. C Major Diatonic Triads آکورد.

0-4. C Major Diatonic 7 آکورد.

 

1-1. M7 = CM7 = C Ionian مقیاس حالت.

1-2. M7 = CM7 آکورد تن & درجه مقیاس.

1-3. M7 = CM7 یادداشت تنش و اجتناب.

1-4. M7 = CM7 فاصله.

 

2-1. m7 =Dm7 = D Dorian مقیاس حالت.

2-2. m7 =Dm7 آکورد تن & درجه مقیاس.

2-3. m7 =Dm7 یادداشت تنش و اجتناب.

2-4. m7 =Dm7 فاصله.

 

3-1. m7=Em7 = E Phrygian مقیاس حالت.

3-2. m7=Em7 آکورد تن & درجه مقیاس.

3-3. m7=Em7 یادداشت تنش و اجتناب.

3-4. m7=Em7 فاصله.

 

4-1. M7 =FM7 = F Lydian مقیاس حالت.

4-2. M7 =FM7 آکورد تن & درجه مقیاس.

4-3. M7 =FM7 یادداشت تنش و اجتناب.

4-4. M7 =FM7 فاصله.

 

5-1. 7 = G7 = G Mixolydian مقیاس حالت.

5-2. 7 = G7 آکورد تن & درجه مقیاس.

5-3. 7 = G7 یادداشت تنش و اجتناب.

5-4. V7 = G7 فاصله.

 

6-1. m7 = Am7 = A Aeolian مقیاس حالت.

6-2. m7 = Am7 آکورد تن & درجه مقیاس.

6-3. m7 = Am7 یادداشت تنش و اجتناب.

6-4. m7 = Am7 فاصله.

 

7-1. m7(b5) = Bm7(b5) = B Locrian مقیاس حالت.

7-2. m7(b5) = Bm7(b5) آکورد تن & درجه مقیاس.

7-3. m7(b5) = Bm7(b5) یادداشت تنش و اجتناب.

7-4. m7(b5) = Bm7(b5) فاصله.

 

8-1. C Major Diatonic 7 آکورد. صعودی هر دو دست ورزش کنید.

8-2. C Major Diatonic 7 آکورد. نزولی. هر دو دست ورزش کنید.

 

9-1. Two Five One = m7-7-M7 پیشرفت های وتر.

هر دو دست چهار تمرین.

 

10-1. دست راست: m7-7-M7 پیشرفت های وتر.

آکورد تن تمرین انفرادی.

 

10-2. دست چپ:

تمرین باس پیاده روی با استفاده از نت های 1 و 5.

 

این نظمی است که شما یاد خواهید گرفت.

1. مقیاس اصلی (12 کلید) → مطابق The Circle of 5ths.

01. C کلید اصلی→ 02. F کلید اصلی→ 03. Bb کلید اصلی

04. Eb کلید اصلی→ 05. Ab کلید اصلی→ 06. Db کلید اصلی

07. Gb کلید اصلی→ 08. B کلید اصلی→ 09. E کلید اصلی

10. A کلید اصلی → 11. D کلید اصلی → 12. G کلید اصلی.

 

2. مقیاس جزئی طبیعی (12 کلید) → مطابق The Circle of 5ths.

01. Am کلید کوچک طبیعی→ 02. Dm کلید کوچک طبیعی

03. Gm کلید کوچک طبیعی→ 04. Cm کلید کوچک طبیعی

05. Fm کلید کوچک طبیعی→ 06. Bbm کلید کوچک طبیعی

07. Ebm کلید کوچک طبیعی→ 08. G#m کلید کوچک طبیعی

09. C#m کلید کوچک طبیعی→ 10. F#m کلید کوچک طبیعی

11. Bm کلید کوچک طبیعی → 12. Em کلید کوچک طبیعی.

 

3. مقیاس کوچک هارمونیک (12 کلید) → مطابق The Circle of 5ths.

01. Am کلید کوچک هارمونیک→ 02. Dm کلید کوچک هارمونیک

03. Gm کلید کوچک هارمونیک→ 04. Cm کلید کوچک هارمونیک

05. Fm کلید کوچک هارمونیک→ 06. Bbm کلید کوچک هارمونیک

07. Ebm کلید کوچک هارمونیک→ 08. G#m کلید کوچک هارمونیک

09. C#m کلید کوچک هارمونیک→ 10. F#m کلید کوچک هارمونیک

11. Bm کلید کوچک هارمونیک → 12. Em کلید کوچک هارمونیک.

 

4. مقیاس جزئی ملودیک. 12 کلید. صعودی. → مطابق The Circle of 5ths.

01. AmM7. صعودی. کلید ملودیک مینور→ 02. DmM7. صعودی. کلید ملودیک مینور

03. GmM7. صعودی. کلید ملودیک مینور→ 04. CmM7. صعودی. کلید ملودیک مینور

05. FmM7. صعودی. کلید ملودیک مینور→ 06. BbmM7. صعودی. کلید ملودیک مینور

07. EbmM7. صعودی. کلید ملودیک مینور→ 08. G#mM7. صعودی. کلید ملودیک مینور

09. C#mM7. صعودی. کلید ملودیک مینور→ 10. F#mM7. صعودی. کلید ملودیک مینور

11. BmM7. صعودی. کلید ملودیک مینور → 12. EmM7. صعودی. کلید ملودیک مینور.

 

4. مقیاس جزئی ملودیک. 12 کلید نزولی. → مطابق The Circle of 5ths.

01. Am. نزولی. کلید ملودیک مینور→ 02. Dm. نزولی. کلید ملودیک مینور

03. Gm. نزولی. کلید ملودیک مینور→ 04. Cm. نزولی. کلید ملودیک مینور

05. Fm. نزولی. کلید ملودیک مینور→ 06. Bbm. نزولی. کلید ملودیک مینور

07. Ebm. نزولی. کلید ملودیک مینور→ 08. G#m. نزولی. کلید ملودیک مینور

09. C#m. نزولی. کلید ملودیک مینور→ 10. F#m. نزولی. کلید ملودیک مینور

11. Bm. نزولی. کلید ملودیک مینور → 12. Em. نزولی. کلید ملودیک مینور.

 

5. مقیاس جاز جزئی (12 کلید) → مطابق The Circle of 5ths.

01. AmM7 کلید جاز مینور → 02. DmM7 کلید جاز مینور

03. GmM7 کلید جاز مینور → 04. CmM7 کلید جاز مینور

05. FmM7 کلید جاز مینور → 06. BbmM7 کلید جاز مینور

07. EbmM7 کلید جاز مینور→ 08. G#mM7 کلید جاز مینور

09. C#mM7 کلید جاز مینور→ 10. F#mM7 کلید جاز مینور

11. BmM7 کلید جاز مینور → 12. EmM7 کلید جاز مینور.

 

 

مقیاس اصلی C

آکورد دیاتونیک

مقیاس حالت یونی

آکورد تن

از یادداشت اجتناب کنید

تنش

فاصله

مقیاس حالت دوریان

مقیاس حالت فریژی

مقیاس حالت لیدین

مقیاس حالت Mixolydian

مقیاس حالت بادی

مقیاس حالت محلی

دو پنج یک

m7-Ⅴ7-ⅠM7

پیاده روی باس

دایره 5 ها

مقیاس عمده

مقیاس جزئی طبیعی

مقیاس کوچک هارمونیک

مقیاس کوچک ملودیک

مقیاس جاز جزئی

yt:cc=on