Tibi gratias ago pro clicking.
Primum omnium, te dare veniam pro usura artificialis per vocem meam, quia vox non est bonum.
Et incipiens a proximo Lectiones MIDI praeberi.
MIDI sunt praesto in in piano programma libera; Synthecia.
Dum vigilantes YouTube, suus 'valde utile exercitium, si mecum.
Studendi laborem valet quid in medium dabimus?
Hoc est quod fecit studium et doctrina in piano usu proprio et per se.
Studio et doctrina esse non possunt applicari ad Piano usu,
Cum exercere valet, non sciunt quod doctrina ...
In hoc video, vos applicare ad doctrina usu in piano.
Et constitui ei ut vos can studere in doctrina practicing piano.
Potest esse a inceptos, Maioring in piano liberos collegium alumni.
Hoc video initio fuit in Korean.
Translata esse in lingua tua: et velet utens Google Translate.
Si translationem falsa, placere ad Anglica infra subscripta.
Et si attachiatus ad verbum scriptum Lyrics Edit Nazgul (subtilissima lima) et mitte mihi a E-mail,
videre potes perfecte translata Lectiones Ex altera Lectiones. placere adiuva me. Gratias tibi.
94 Jazz rex Theoria pro tironibus Practice. Libri Lecture 00 😍CXXVII Subtitles in countries.💋
😍Select cum subscripta linguae tuae calces strepitando in icon, in summitto vox corner.💋
💾Download subtilissima file: https://blog.kakaocdn.net/dn/6Xmzq/btrci8TwdsM/tMXgJApU1Ly0kuaZfwmHIK/tfile.doc
📭E-Mail: leekim2114@gmail.com
Hodie studio atque usu sunt.
0-1. C Maior Scala.
0-2. Diatonic repræsentantur Chordæ in C Maior Scala.
0-3. C Maior Diatonic Triads repræsentantur Chordæs.
0-4. C Maior Diatonic 7th repræsentantur Chordæs.
1-1. ⅠM7 = CM7 = C Ionian modus la Scala.
1-2. ⅠM7 = CM7 Scala Caeli chordis, & gradu..
1-3. ⅠM7 = CM7 Vitare tensio nota &.
1-4. ⅠM7 = CM7 Intervallum.
2-1. ⅱm7 =Dm7 = D Dorian modus la Scala.
2-2. ⅱm7 =Dm7 Scala Caeli chordis, & gradu..
2-3. ⅱm7 =Dm7 Vitare tensio nota &.
2-4. ⅱm7 =Dm7 Intervallum.
3-1. ⅲm7=Em7 = E Phrygian modus la Scala.
3-2. ⅲm7=Em7 Scala Caeli chordis, & gradu..
3-3. ⅲm7=Em7 Vitare tensio nota &.
3-4. ⅲm7=Em7 Intervallum.
4-1. ⅣM7 =FM7 = F Lydian modus la Scala.
4-2. ⅣM7 =FM7 Scala Caeli chordis, & gradu..
4-3. ⅣM7 =FM7 Vitare tensio nota &.
4-4. ⅣM7 =FM7 Intervallum.
5-1. Ⅴ7 = G7 = G Mixolydian modus la Scala.
5-2. Ⅴ7 = G7 Scala Caeli chordis, & gradu..
5-3. Ⅴ7 = G7 Vitare tensio nota &.
5-4. V7 = G7 Intervallum.
6-1. ⅵm7 = Am7 = A Aeolian modus la Scala.
6-2. ⅵm7 = Am7 Scala Caeli chordis, & gradu..
6-3. ⅵm7 = Am7 Vitare tensio nota &.
6-4. ⅵm7 = Am7 Intervallum.
7-1. ⅶm7(b5) = Bm7(b5) = B Locrian modus la Scala.
7-2. ⅶm7(b5) = Bm7(b5) Scala Caeli chordis, & gradu..
7-3. ⅶm7(b5) = Bm7(b5) Vitare tensio nota &.
7-4. ⅶm7(b5) = Bm7(b5) Intervallum.
8-1. C Maior Diatonic 7th repræsentantur Chordæs. ascendendo. Both hands Exercise.
8-2. C Maior Diatonic 7th repræsentantur Chordæs. Descending. Both hands Exercise.
9-1. duo Five Unus = ⅱm7-Ⅴ7-ⅠM7 repræsentantur Chordæ Progressions.
Et manus quattuor Practice.
10-1. Manus dextra: ⅱm7-Ⅴ7-ⅠM7 repræsentantur Chordæ Progressions.
Sanctus Pleni sunt repræsentantur repræsentantur ChordææSolo Practice.
10-2. Sinister manus:
Walking Bass Per notas I Practice and V.
Haec est ordo et discere.
1. Maior Scala (12 clavems) → secundum The Circle of 5ths.
01. C Maior clavem→ 02. F Maior clavem→ 03. Bb Maior clavem→
04. Eb Maior clavem→ 05. Ab Maior clavem→ 06. Db Maior clavem→
07. Gb Maior clavem→ 08. B Maior clavem→ 09. E Maior clavem→
10. A Maior clavem → 11. D Maior clavem → 12. G Maior clavem.
2. Natural Minor Scala (12 clavems) → secundum The Circle of 5ths.
01. Am Minor clavem Natural→ 02. Dm Minor clavem Natural→
03. Gm Minor clavem Natural→ 04. Cm Minor clavem Natural→
05. Fm Minor clavem Natural→ 06. Bbm Minor clavem Natural→
07. Ebm Minor clavem Natural→ 08. G#m Minor clavem Natural→
09. C#m Minor clavem Natural→ 10. F#m Minor clavem Natural →
11. Bm Minor clavem Natural → 12. Em Minor clavem Natural.
3. Minor Scala Harmonic (12 clavems) → secundum The Circle of 5ths.
01. Am Minor clavem Harmonic→ 02. Dm Minor clavem Harmonic→
03. Gm Minor clavem Harmonic→ 04. Cm Minor clavem Harmonic→
05. Fm Minor clavem Harmonic→ 06. Bbm Minor clavem Harmonic→
07. Ebm Minor clavem Harmonic→ 08. G#m Minor clavem Harmonic→
09. C#m Minor clavem Harmonic→ 10. F#m Minor clavem Harmonic →
11. Bm Minor clavem Harmonic → 12. Em Minor clavem Harmonic.
4. Minor Scala Melodic. 12 clavems. ascendendo. → secundum The Circle of 5ths.
01. AmM7. ascendendo. Minor clavem Melodic→ 02. DmM7. ascendendo. Minor clavem Melodic→
03. GmM7. ascendendo. Minor clavem Melodic→ 04. CmM7. ascendendo. Minor clavem Melodic→
05. FmM7. ascendendo. Minor clavem Melodic→ 06. BbmM7. ascendendo. Minor clavem Melodic→
07. EbmM7. ascendendo. Minor clavem Melodic→ 08. G#mM7. ascendendo. Minor clavem Melodic→
09. C#mM7. ascendendo. Minor clavem Melodic→ 10. F#mM7. ascendendo. Minor clavem Melodic →
11. BmM7. ascendendo. Minor clavem Melodic → 12. EmM7. ascendendo. Minor clavem Melodic.
4. Minor Scala Melodic. 12 clavems Descending. → According to The Circle of 5ths.
01. Am. Descending. Minor clavem Melodic→ 02. Dm. Descending. Minor clavem Melodic→
03. Gm. Descending. Minor clavem Melodic→ 04. Cm. Descending. Minor clavem Melodic→
05. Fm. Descending. Minor clavem Melodic→ 06. Bbm. Descending. Minor clavem Melodic→
07. Ebm. Descending. Minor clavem Melodic→ 08. G#m. Descending. Minor clavem Melodic→
09. C#m. Descending. Minor clavem Melodic→ 10. F#m. Descending. Minor clavem Melodic →
11. Bm. Descending. Minor clavem Melodic → 12. Em. Descending. Minor clavem Melodic.
5. Jazz Minor Scala (12 clavems) → secundum The Circle of 5ths.
01. AmM7 Minor clavem Jazz → 02. DmM7 Minor clavem Jazz →
03. GmM7 Minor clavem Jazz → 04. CmM7 Minor clavem Jazz →
05. FmM7 Minor clavem Jazz → 06. BbmM7 Minor clavem Jazz →
07. EbmM7 Minor clavem Jazz → 08. G#mM7 Minor clavem Jazz →
09. C#mM7 Minor clavem Jazz → 10. F#mM7 Minor clavem Jazz →
11. BmM7 Minor clavem Jazz → 12. EmM7 Minor clavem Jazz .
Missa Scala
diatoni vero repræsentantur Chordæ
Ascendite mode potis lonios
Sanctus Pleni sunt repræsentantur Chordæ
vitare nota
tensio
intervallum
Dorii Seale
Phrygii modulo: Ascendite
Scala, Lydius modus
Ascendite modus Mixolydio toni
Latus Aeoliamque erigitur modus Ascendite
Ascendite modus Locrenses
Duo quinque,
Ⅱm7, Ⅴ7 ⅠM7,
walking Bass
Circulo 5ths
Maior Ascendite
Naturalis Minor Ascendite
Minor harmonicae Ascendite
Minor Black Ascendite
Minor Ascendite Jazz
yt:cc=on